FANDOM

Wielkie Księstwo Elberhart
Wielkie Księstwo Elberhart
Godlo elderland.png
Flaga WKE.jpg
Język(i) urzędowe Polski
Stolica Hart
Ustrój polityczny Monarchia Konstytucyjna
Głowa państwa
Wielki Książę Raf von Wolf
Szef Rzadu
Marszałek Kajetan von Linxus
Religia państwowa brak
Uzyskanie niepodległości 11 Listopada 2006 roku
Waluta Eld/Elder
Hymn państwowy "Z Elderlandu wszystkich wysp"
Kod samochodowy ELD/Ebh
Domena internetowa {{{domena}}}

Informacje ogólneEdytuj

Elberhart to autonomia Królestwa Elderlandu założona 11 Listopada 2006 roku. Wielkie Księstwo Elberhart nie jest grupą buntowników z Elderlandu, tylko kolonizatorami działającymi na jego korzyść. Leży na Archipelagu Wilków. Stolicą jest Hart leżący na największej wyspie - Elberhart. Funkcje głowy państwa pełnią Wielki Książę Raf von Wolf i Marszałek Parlamentu Kajetan von Linxus.

UstrójEdytuj

W Wielkim Księstwie Elberhart, tak jak w Królestwie Elderland panuje ustrój monarchii konstytucyjnej.

WładzeEdytuj

  • Parlament:
  1. Sejm:
  2. Senat:

Z racji małej ilości mieszkańców nie ma narazie parlamentu.

HistoriaEdytuj

11 Listopada 2006 r. Pan Raf von Wolf razem z Kajetanem von Linxus postanowili odkryć nowy ląd i przyłaczyć go do Królestwa Elderland. Wyruszyli tuż po wschodzie słońca na trzech statkach: „Bardal” , „Elbe” oraz „Gozel”.

Dziennik Pokładowy Kapitana Raf von Wolf Ekspedycji Wyprawy „Nowy Elderland”

Dzień IEdytuj

Wypłynięcie wczesnym rankiem, bezchmurne niebo. Wszystkie trzy statki objęły kierunek wschodni. Do końca dnia utrzymywała się ładna pogoda.

Dzień IIEdytuj

Napotkanie, nagłej i porywistej burzy. Sztorm sprawił, że statek „Bardal” oddalił się nieco od pozostałych dwóch. „Bardal” oddalił się w kierunku północno-wschodnim. Uspokojenie się pogody, koniec sztormu. Oddalony statek napotkał wyspę na której uzupełnił prowiant i wodę pitną. Wyspę oddaloną od Królestwa Elderland o 50 kilometrów, przyłączono do Królestwa o nazwie „Bardal”.

Dzień IIIEdytuj

Dołączenie statku „Bardal” do pozostałych dwóch.. Dalsze poszukiwania ekspedycji nowych lądów. Lekkie zachmurzenie i niewielki wiatr.

Dzień IVEdytuj

Dopłynięcie wyprawy do „Archipelagu Wilków” oraz uzupełnienie prowiantu oraz wody pitnej. Rozbicie obozu i zakotwiczenie statków.

Dzień VEdytuj

Dalsze odkrywanie lądów z „Archipelagu Wilków”. Odkrycie i nazwanie wysp „Elberhart”, „Gozel Island”, „Drossel”, „Tamborkia” oraz „Elbe Wilka”.

Pan Raf von Wolf, za zgodą Króla Elderlandu obwołuje się Wielkim Księciem Elberhart oraz powstaje złożone z sześciu wysp Wielkie Księstwo Elberhart, a Pan Kajetan von Linxus staje się twórcą nowego ustroju – Księstwa Socjalistycznego oraz zostaje I Dyktatorem Elberhart.

Po czasie (do 16 marca 2007 r.) Wielki Książę zmienił nazwę Elberhart na nazwę Wielkie Księstwo Salomonu.

Linki Zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki