FANDOM

Herb miasta: Siczyn herb

GeografiaEdytuj

Siczyn jest położony w Surmenii, na południu Kraju Centralno-Oprdzkiego. Najbliższe miasto to położona na północ, na Wyspie Książęcej Arrakonia. Najbliższe przejście graniczne mieści sie w Skavie, łączy Surmenię z Austro-Węgrami.

HistoriaEdytuj

Miasto powstało po przejściu Surmenii na domenę .boo.pl, lecz słabo się rozwijało. 3 listopada 2006 roku burmistrzem miasta został Sasha von Voo. Jeszcze w listopadzie powstała strona Siczyna. Wraz z jej powstaniem liczba mieszkańców zaczęła się powiększać. W marcu 2007 roku w Siczynie powstała Katedra pw. św. Józefa z Betlejem, a wraz z nią Diecezja Siczyńska kościoła Surmeńsko-Chrześcijańskiego, później Rotriańsko-Chrześcijańskiego. 31 lipca Siczyn dołączył do Unii Miast Wirtualnych. 24 sierpnia, po zatwierdzeniu reformy miejskiej, Siczyn został stolicą Kraju Opradzkiego, obecnie Centralno-Opradzkiego. W dniu 4 grudnia 2007 roku Sasha von Voo zrezygnował z pełnienia funkcji burmistrza, jednak rezygnacja nie została przyjęta. Niestety wkrótce życie w mieście zamarło, a Sasha pełni swoje obowiązki tylko biernie.

LinkiEdytuj

Miejscowości Surmenii
Nowa Menia •

Menia • Arrakonia • Siczyn •

Więcej z Fandomu

Losowa wiki