Fandom

Micropedia

Satrina

3444strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Satrina - dreamlandzkie miasto portowe; największy port na Morzu Dreamlandzkim. Przyjazny klimat przez całe wieki zwabiał tu miliony podróżników sprawiając iż Satrina zawsze była miastem zasobnym. armata "Cicha przystań" tak mówią o niej marynarze, ponieważ port nie nawiedzały sztormy, a wybudowana latarnia kierowała wszystkich wędrowców do domu. Wybrzeże z jednej strony wcinające się w twarde skały, z drugiej strony opada tworząc wspaniałą plażę która przyciąga wielu turystów. Podróżnicy, marynarze z dalekich stron sprawiali, że miasto nabierało swojego inikatowego charakteru. Dlatego też nie dziw się podróżniku, że podczas swojej wędrówki po mieście usłyszysz wiele obco brzmiących słów które na stałe wkorzeniły się w język tutejszych mieszkańców i bywalców. W mieście znajduje się też wydawnictwo oraz siedziba gazety NordAlm. Jest to jeden z tytułów który jest rozpoznawany w całym Królewstwie Dreamlandu. Do miasta można dostać się z morza i lądu. Stacja kolejowa która niedługo będzie obchodzić 100-lecie swojego istnienia wygląda zachwycająco. Do dziś dnia zachowały się pradawne atrybuty, a na peronach zawsze spotkasz konduktora w swoim niezmienionym od lat stroju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki