Fandom

Micropedia

Piotr Mrówka

3444strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piotr Miłkowski
Kraj zamieszkania Tyrencja
Funkcje publiczne Wicemarszałek, Prezes TKM
Tytuł honorowy Baron

Baron Celeron333. Urodził się w chłopskiej rodzinie w bardzo religijnej miejscowości Tyrencji. Od 3 sierpnia 2006 roku nosi tytuł barona otrzymany z rąk Króla Tyrencji Tomasza III Grandisa za "czuwanie nad bezpieczeństwem państwa w czasie pogłębiającego się chaosu."

DziennikarzEdytuj

Swoją karierę w Tyrencji zaczynał jako redaktor pierwszej gazety Echa Królestwa. Jego pierwszym artykułem był zatytułowany "Ojcowie Tyrencji". Określenie nazywające pięć osób, które założyło Tyrencję, zawdzięczamy właśnie jemu. Przez dłuższy czas Echa Królestwa było najpopularniejszym medium Tyrencji. Dziś Baron Celeron333jest jednym z prezesów Tyrenckiego Koncernu Multimedialnego oraz kieruje gazetą Echa Tyrencji (połączone Echa Królestwa i Kurier Sportowy).

PolitykaEdytuj

Dzięki silnej pozycji mediów udało mu się dostać do parlamentu I kadencji z największą liczbą głosów poparcia z ramienia Tyrenckiej Unii Pragmatycznej. Podczas I kadencji był Marszałkiem Parlamentu oraz odpowiadał za okręgi samorządowe TUP w Tracjii. Stopniowo umacniała się jego pozycja wewnątrz partii, aż w końcu pod koniec września 2006 roku został mianowany przewodniczącym Tyrenckiej Unii Pragmatycznej. W lipcu podczas nieobecności króla Michała Wilhelmowicza w Tyrencji doszło do chaosu spowodowanego przez Kamila Chojnackiego. Celeron333 jako regent zapanował nad chaosem i usunął z forum sprawcę kłopotów. W II wyborach otrzymał 1 głos i został wicemarszałkiem parlamentu. Był jednym z pomysłodawców połączenia TUP oraz ZFK. W wyborach do III kadencji parlamentu nie startował.

SportEdytuj

Jest właścicielem pierwszoligowej piłkarskiej drużyny SK Tyrencja, które obecnie zajmuje 5 miejsce. Pierwszy mecz nie był dla niego i dla klub udany, bowiem przegrali z drużyną bot AC Tyrencja 2:4. Później jednak udało mu się odnieść ze swoim klubem zwycięstwo z Wikingiem Dwakart aż 7:1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki