FANDOM

Wiadomości ogólneEdytuj

Orlova, dawniej zwana Kaer Morhen - miasto w Surmali położone na wyspie Rivia. Znane jest między innymi z tego, że średnia temperatura nie przekracza tam dwudziestu stopni (może osiągnąć ponad 20, ale tylko w bardzo upalne lata), a tajemnicza mgła unosząca się znad lodowatego Basenu Surmalajskiego Morza Dreamlandzkiego wisi w powietrzu przez cały rok. Dawno temu była wielką twierdzą, która stanowiła potęgę wojskową Blacklock. Dziś jest to wielki zabytek stanowiący miejsce przyciągające wielu turystów. Znajduje się tu również siedziba Armi Dreamlandu.

HistoriaEdytuj

Zanim Rivia dołączyła się do Księstwa Temerskiego, była osobnym, niewielkim państewkiem. Rządzili nią Panowie (Zobacz : Poczet Panów Rivijskich). Oficjalnie Rivia stała się częścią Księstwa Temerskiego w 1280 roku, gdy Vesemir, pan Rivii z klanu Altazar, z własnej woli zdecydował się ją podłączyć. Przez wiele lat Rivia stanowiła potęgę Państwa Gedańskiego i - w późniejszych latach - Blacklocku. Gdy powstał Dreamland zjednoczony z siedmiu państw, Kaer Morhen przestał być twierdzą obronną i pozostał zabytkiem.

Nie wiadomo, kto przemianował miasto z Kaer Morhen na Orlova, wiadomo jednak, że w języku osadników Gedańskich znaczyło ono mniej więcej tyle, co "Góry i Niedźwiedzie" - czyli pragedańska nazwa osady.

Burmistrzowie OrlovyEdytuj

  • Era internetowa, 2003-2007

Łukasz Ilija Pietraczuk (2003)
[brak danych] (2004)
Kaworu Nagisa (2005-2006)
Gabriel Grandin (2006-2007)
Szymon Dzwończyk (2007)
Cyprian Lee (2007)

LinkiEdytuj

  • Strona miasta [1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki