FANDOM

Radetzky herb2

Herb Wąż, używany w Sarmacji

Michał O'Rhada
Kraj zamieszkania Wolna Republika Morvan
Funkcje publiczne Lord Protektor Wolnej Republiki Morvan
Tytuł honorowy Lord Protektor, Cesarz Samundy, Wicekról Tuolelenkki, Książę zBajki

Sarmacja Edytuj

Radetzky herb

herb Nietoperz, używany w Sarmacji przed adopcją

V-urodzony 1 stycznia 2005, w Sarmacji. SarmaID - A3163. Obywatel Księstwa Sarmacji. Trzykrotny Poseł, były minister i viceminister Dziedzictwa Narodowego, obecnie bezpartyjny, działa w Mniejszości Żydowskiej (dawniej PPS, NZM i Wieniec Laurowy). Działacz wolnościowy, Morvańczyk. Były ambasador KS w Krolestwie Baridasu i Wielkim Księstwie Solardii. Dziennikarz, były Redaktor Naczelny Bramy Sarmackiej. Były Prezes Sarmackiego Ośrodka Badania Opinii Społecznej. W lutym 2007 adoptowany przez Jego Książęcą Wysokość Piotra Mikołaja, otrzymał w tytularne władanie Morvan.

Morvan Edytuj

Od ok. marca 2006 aktywny działacz Morwański. We wrześniu 2006 reaktywuje Morwieniec, w krótkim czasie przekształcając je w jedno z najlepiej prosperujących miast. W czerwcu 2007 roku, podczas Kryzysu Wandejskiego, staje po stronie Wandystanu i protestuje przeciwko łamaniu prawa przez Księcia i część władz Sarmacji. W akcie protestu, wraz z częścią rodziny ogłasza niepodległość Wolnej Republiki Morvan. Wkrótce potem zostaje jej Lordem Protektorem.

Micropedia Edytuj

Użytkownik Micropedii od czerwca 2006, obecnie admin i jeden z głównych twórców. Patrz moja strona użytkownika

V-Wierzenia Edytuj

Jednocześnie głęboko wierzący wandeista, ale także członek Żydowskiej Gminy Wyznaniowej w Grodzisku oraz aktywny działacz Kręgu Celtyckiego.

Działalnośc twórcza Edytuj

Literat i dziennikarz. Autor Historii Przedinternetowej KS oraz Morvanu, a także szeregu opowiadań m.in. (Wschód Słońca, Bitwa pod Ekorzynem, Dziennik z oblężonego Grodziska) Były Ojciec prowadzący Homara Poniedziałkowego, cotygodniowego kącika humorystycznego w Bramie Sarmackiej.

Życie prywatne i rodzina Edytuj

Prywatnie, po okresie "wiecznego" kawalerstwa obecnie, szczęśliwie żonaty z Melanie O'Rhada, a także dzieciaty - posiada siedmiu synów na schwał, z czego 2 monarchofaszystów po dziadku, Księciu Sarmacji Piotrze Mikołaju. Synowie to, w kolejności przybywania, Jakub O'Rhada, Matwiej Skarbnikow, Konrad von Schlange-Staufen, Bruthus Perun, Michał Sosnowiecki, Paweł Ciupak i Arkadij Magov.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki