FANDOM

Matwiej Skarbnikow-Radecki
Kraj zamieszkania Sarmacja
Funkcje publiczne brak
Tytuł honorowy Diuk

Matwiej Skarbnikow-Radecki - 19 sierpnia 2003 zamieszkał w Księstwie Sarmacji. Twórca prężnego koncernu przemysłowego GKP Fenix. Założyciel "Krzyku Podleszcza" i popularnych "Podleszczy", drużyny w SLP.

Działalność w GelloniiEdytuj

W 2003 r. Sołtys Murowanej Wsi, od listopada 2003 r. pełnił do połowy grudnia 2003 r. obowiązki namiestnika prowincji Gellonia. Od połowy grudnia 2003 r. premier Hrabstwa Gellonii oraz koordynator komuny SOC Utopia. W 2004 r. członek władz Ruchu Socjalistycznego „Spes Unica”. Twórca wielu inicjatyw regionalnych, jak Gelloński Urząd Miar i Statystyk (luty 2004 r.), Gelloński Portal Informacji Wszelakiej, Galeria Gellońska, Biblioteka im. Zakonu Semnoteam w Ferze (wrzesień 2004 r.), Cmentarz Hrabstwa Gellonii (grudzień 2004 r.), Gelloński Związek Sportów Zimowych (luty 2005 r.). Od 25 października 2003 r. kawaler, tytułu zrzekł się w 2004 r. Od 25 listopada 2004 r. namiestnik Hrabstwa Gellonii. Godność baroneta otrzymał 25 grudnia 2004 r. 18 lutego 2005 r., w tysięczny dzień istnienia Księstwa Sarmacji, podniesiony do godności barona.

Aktualne informacjeEdytuj

Obecnie markiz. Kilkakrotny Kanclerz. Należał do NZM, obecnie niezależny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki