Fandom

Micropedia

Marcin Michniowski

3444strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Marcin Michniowski
Kraj zamieszkania Tyrencja
Funkcje publiczne Senator ds. Finansów
Tytuł honorowy Kawaler

Marcin Michniowski, znany również pod nickiem Mammix. Jeden z członków Dyplomacji FIX i jeden z ostatnich aktywnych graczy. Kiedy Roch Burget (@Kamilek@) zachęcał ich do stworzenia wirtualnego państwa, opuścił ich zastrzegając, że może powrócić. Faktycznie tak się stało 3 sierpnia 2006 roku. Urodził się w małej miejscowości Lublin (niedaleko Regiomontum). Dzisiaj jest dziennikarzem dodatku sportowego Tyrenckiego Koncernu Medialnego (TKM), właścicielem klubu A.C. Gromy oraz zawodowym snookerzystą. Na dłuższy czas odszedł z Tyrencji, ale powrócił 28.2.2007, aby pomóc w rozwiązaniu zastoju. Został odznaczony tytułem Kawalera Tyrencji.

Mammix.png

Avatar Mammixa

KulturaEdytuj

Działał on jako dziennikarz w Kurierze Sportowym( dodatek sportowy do Ech Tyrencji). Zazwyczaj opisywał w nim mecze piłkarskie, zwłaszcza swojej drużyny A.C Gromy.

Jest pracownikiem wydziału humanistycznego KINT, w przeszłości był dziekanem tego wydziału i wiceszefem Instytutu.

Aktualnie jest wspólwłaścicielem największej firmy w historii Tyrencji- M&M, założycielem radia WMT (które po połączeniu z FiMT stworzyło właśnie M&M). Stworzył on także Tyrencki-IQ, test znajomości Tyrencji.

SportEdytuj

Marcin Michniowski prowadzi drużynę A.C Gromy. 30 lipca klub ten rozegrał swój pierwszy ligowy mecz, niestety nieudany. A.C Gromy przegrały z KS Regiomontium. Mimo to już w kolejnej rundzie Marcin Michniowski odniósł ze swoją pierwsze zwycięstwo Gromów, wygrywając z TKS Cezarion 4:2. Kolejnym, ważnym sukcesem było pokonanie w pierwszym międzynarodowym meczu sparingowym Sarmackiej drużyny Wiohy Siti aż 12:0.

Pierwszy sezon zakończył na 4 miejscu. Kolejny, który rozgrywany jest już na systemie XpertEleven, ukończył na ostatnim, szóstym miejscu. Jednak już w kolejnym, aktualnie rozgrywanym, jest liderem.

Pan Michniowski to także snookerzysta. Jednak do tej pory nie udało mu się wywalczyć na tym polu większych sukcesów.

PolitykaEdytuj

W II wyborach otrzymał 1 głos i został członkiem parlamentu. W III kadencji wystartował z ramienia ZST, dostał się do 2 tury wyborów, ale w niej oddał swoje głosy na Falowa. Po konflikcie w partii odszedł z polityki i zaczął działać w kulturze.

Po powrocie wraz z Hansem Olo i Piotrem Mrówką utworzył Ruch Odrodzenia Tyrencji. Wystartował w wyborach, nie dostał się do parlamentu, ale został mianowany na funkcję Ministra Finansów, gdzie był bardzo aktywny.

Po zmianie ustroju postanowił wystartować w wyborach na konsula. Przedostał się do drugiej tury, gdzie walczył z byłym kolegą partyjnym, Hansem Olo. W drugiej turze padł remis, jednak dzięki kompromisowi obu polityków udało się zażegnać pat.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki