FANDOM

W Księstwie Sarmacji zamieszkały 26 marca 2004 r. 24 czerwca założył cieszący się dużą popularnością Sarmacki Związek Sportów Motorowych, prowadzący Sarmacką Ligę Żużlową (od dnia powstania) i Formułę 1 Sarmacji (od 19 września 2004 r.). W 2005 r. przekształcił SZSM w Mikroświatową Federację Sportów Motorowych, rozszerzając działalność Związku na Królestwo Scholandii (Scholandzka Liga Żużlowa) i Mandragorat Wandystanu (Wandejska Liga Żużlowa).

Od 9 października 2004 r. sołtys trzyczaszkowskiej wsi Czekany. W grudniu 2004 r. wskrzesił Sarmacki Zakon Sigmara Młotodzierżcy, którego został atamanem (najwyższym dowódcą wojskowym) i opatem (najwyższym przywódcą duchowym) jako Sigmarus IX. Od 17 stycznia 2005 r. członek Rady Marchii Trzyczaszkowskiej. 1 lutego 2005 r. odznaczony trzyczaszkowskim tytułem Przodownika Pracy i Nagrodą Marchii Trzyczaszkowskiej.

Organizował i brał udział w spotkaniu Sarmatów w Toruniu w grudniu 2004 r. i urodzinach Roberta bar. Czekańskiego w Toruniu w lutym 2005 r. Tytuł baroneta otrzymał 25 września 2004 r. Do godności barona podniesiony 25 grudnia 2004 r. We wrześniu 2006 poślubił pannę Kingę Pudlińską tak w księstwie Sarmacji jak w świecie realnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki