FANDOM

Krystian Traust (znany jako Krychu ) to Naczelny Archiwizator Tyrencji (został mianowany przez Króla Tomasza III Grandisa 2 sierpnia 2006 roku) odznaczony Krzyżem Patria Conditoris (3 sierpnia 2006 roku). Do Regiomontium przybył pod koniec czerwca 2006 roku i wraz z królem rozpoczął prace nad nową wersją flagi.

Dziennikarz Edytuj

Pod koniec lipca 2006 roku założył pierwszą tyrencką gazetę sportową, Kurier Sportowy, do której wkrótce dołączył Marcin Michniowski. Następnie gazeta została połączona z Echami Królestwa w wyniku czego Krystian Traust został jednym z prezesów TKM-u.

Sport Edytuj

W sporcie udziela się jako właściciel drużyny piłkarskiej KS Regiomontium, która zajmuje aktualnie pierwsze miejsce w lidze. Gra także w tyrenckiej lidze snookera, w której nie odniósł jeszcze znaczących suckesów.

Polityka Edytuj

Niedawno założył on Zjednoczony Front Królewski. Planowana legalizacja tej partii politycznej nastąpi po wyborach w, których Pan Traust wystartował jako kandydat bezpartyjny. Otrzymał 2 głosy i został wicemarszałkiem parlamentu. Nie kandydował do III kadencji, mimo że jest członkiem ZST.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki