Fandom

Micropedia

Hymn Sarmacji

3444strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dane Edytuj

Hymnem Księstwa Sarmacji, ustalonym przez Dekret Księcia Sarmacji z mocą ustawy nr 280 o symbolach Księstwa Sarmacji z 6 maja 2006 r. jest "Wielka Sarmacjo".

Hymn państwowy wykonuje się lub odtwarza w szczególności w czasie uroczystości oraz świąt i rocznic państwowych. Podczas wykonywania lub odtwarzania hymnu bezwzględnie obowiązuje zachowanie powagi i spokoju. W przypadku realnego wykonywania lub odtwarzania hymnu obowiązuje ponadto zachowanie postawy zasadniczej (tzw. "na baczność") oraz zdjęcie nakrycia głowy.

Tekst Edytuj

„Wielka Sarmacjo”

1. Wielka Sarmacjo — Ojczyzno wolności, Wspaniały kraju swobód i praw. Twoje są nasze ciała i umysły, Dla Ciebie poznamy krwi naszej smak.

2. Nigdy Twój duch nie zgaśnie w naszych sercach. Pod Twoim sztandarem kroczymy w świat. Przysięgę dziś składa oddany Twój lud: Dopóki żyjemy, nie zginie Acja ród!

3. Wielka Sarmacjo — Ojczyzno najdroższa, Potężny domu wolny od zła. Nasza przystani od codziennych trosk — My, zawsze wierni, składamy Ci hołd.

Linki Edytuj

Melodia Hymnu Sarmacji w formacie mp3

Dekret Księcia Sarmacji z mocą ustawy nr 280 o symbolach Księstwa Sarmacji z 6 maja 2006 r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki