Fandom

Micropedia

Galeria Scholandczyków

3447stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nietypowe muzeum w Scholandii, gdzie zamieszczane są ankiety obywateli wraz ze zdjęciami. Dzięki tym ankietom można dowiedzieć się wiele ciekawych rzaczy nt. danego obywatela i służą lepszej integracji scholandzkiego społeczeństwa. Galeria ma pomóc w znalezieniu partnerów do politycznej, biznesowej i każdej innej współpracy - ponieważ łatwiej się dogadać z kimś, kogo się choć trochę zna.

HistoriaEdytuj

U początków tego niezwykłego Internetowego Muzeum Żywych Ludzi stało pragnienie bliższej integracji naszego scholandzkiego Narodu. W marcu 2003, w wirtualnych rozmowach na odległość pomiędzy Jego Królewskim Majestatem, Królem Arminem Frederikiem a hrabią Reichenau -Adrianem Bartkiewiczem stanęła kwestia powołania do życia instytucji, która ludziom, nie znającym się w realnym świecie, umożliwiłaby jak najlepsze zapoznanie się. Tak dobra znajomość, możliwie jak najbliższa znajomości realnej, dałaby szansę bliższej współpracy pomiędzy ludźmi, których łączą wspólne zainteresowania albo posiadają oni zbliżony kierunek działań w naszym państwie. Tak rodzi się przecież jeszcze skuteczniejsze współdziałanie miedzy ludźmi, tak cementują się ich więzi, tak rośnie wspólnota, choćby i była to wspólnota na odległość. Z czyjej strony padła sama idea Galerii ze zdjęciami i ankietami, żaden z dwóch pomysłodawców już nie pamięta. Nie jest to zresztą ważne. J KM zlecił hrabiemu Reichenau ogłoszenie pomysłu na liście dyskusyjnej Scholandii (co stało się w połowie kwietnia 2003) i był pomocny przy przekonywaniu poszczególnych obywateli do tego pomysłu oraz zbieraniu zdjęć. Hr. Reichenau znalazł i zmodyfikował jedną z wielu dostępnych w Internecie ankiet, ogłosił pomysł i promował go w swojej gazecie, tygodniku "Spectator Scholandzki", wysyłał i zbierał wypełnione ankiety i zeskanowane zdjęcia, szukał miejsca dla zamieszczenia całości oraz współpracowników. Na tym etapie do realizacji pomysłu (po pierwszym apelu publicznym hr. Reichenau) włączył się baronet Michał Knobel, Prefekt Inselii. Zaproponował on Inselburg, stolicę swej prowincji, na wirtualną siedzibę Galerii, a swoje fachowe umiejętności w praktycznym jej zbudowaniu. W dniach 24-27 maja 2003, po zebraniu kilkunastu ankiet ze zdjęciami, wykonano stronę www Galerii oraz formularz wpisowy (M. Knobel), wpisano istniejące już ankiety w formularz (A. Bartkiewicz), opisano wszystkich Scholandczyków biorących udział w przedsięwzięciu (A. Bartkiewicz), opracowano design indywidualnej strony (portretu) w ankiecie (M. Knobel z konsultacjami A. Bartkiewicza), oraz wstawiono opisy, zdjęcia i ankiety pierwszych kilkunastu obywateli (M. Knobel). Galeria mogła zacząć działać. Po usunięciu drobnych usterek otwarto ją uroczyście w Inselburgu, podczas oficjalnego cotygodniowego spotkania Scholandczyków na czacie, z udziałem Króla, Premiera, Rządu i przedstawicieli mediów Scholandii w dniu 31.maja 2003.

StronyEdytuj

Galeria Scholandczyków

Więcej z Fandomu

Losowa wiki