Fandom

Micropedia

Dziennik Trzmielka

3444strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dziennik Trzmielka - dziennik (notes, pamiętnik) prowadzony przez Trzmielka, który opisuje swoją wyprawę po Kontynencie Świetlików.

Cel wyprawyEdytuj

Trzmielek postanowił przewędrować cały Kontynent Świetlików poczynając od Trójwyspu Nocnego Motywaczka (południowy zachód), a kończąc na Trójwyspie Pierdziaczka Szybkojaczka (północny wschód). Im dłużej Trzmielek podróżuje, tym bardziej można mieć wrażenie, że celem wyprawy staje się podróżowanie samo w sobie i napotykanie rozmaitych owadów.

Przebieg wyprawyEdytuj

Dzień Pierwszy - Trzmielek informuje nas o rozpoczęciu swojej wyprawy.
Dzień Drugi (Drzewo Szaleństwa) - Trzmielek napotyka na dwa owady (Muszkę i Moskita), których łączy specyficzne nieszczęście.
Dzień Trzeci (Świat Śpi) - Trzmielek napotyka las, który wydaje się być zaczarowany. Pełno w nim śpiących owadów. Jaką tajemnicę kryje "śpiący" las?
Dzień Czwarty (Po Powrocie) - Trzmielek trafia do osady, w której napotyka na rodzinę żuków. Okazuje się, że osada dzieliła się na dwa kolory (niebieski i żółty), z których połączenia wychodził zielony. Jednakże coś w osadzie się zmieniło i sprawiło, że rodzina żuków posmutniała.
Dzień Piąty (Głębia Oceanu) - tego dnia Trzmielek maluje obraz oceanu, a przy okazji przypomina sobie historię swego powrotu do osady zamieszkałej przez rodzinę żuków, która szczodrze postanowiła podarować mu zielony kolor.

PublikacjaEdytuj

Dziennik Trzmielka w tej chwili publikowany jest pod tym adresem.
Autor Dziennika nie wyklucza również zbiorczej publikacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki