Wikia

Micropedia

Artur Niemczyk

Dyskusja0
2858stron na
tej wiki

Dane ogólne Edytuj

Artur Niemczyk JEST NAJLEPRZYYY!!!!!!!!!!!!!! I CHUJ

Działalność Edytuj

Dwudziestego dziewiątego września 2004 r. rozpoczął poszukiwania miejsca na siedzibę gminy. Kilka dni później zbadał kwestię koszerności w podającej się za koszerną restauracji „Miszba Kaszer” i stwierdził, iż określanie jej mianem koszernej jest nieuprawnione. W odpowiedzi na jego post w tej sprawie właściciel restauracji, Robert Czekański, odpowiedział następująco:

Pragne zwrocic uwage, ze nie widzielismy Panskiego siusiaka, wiec nie mozemy z cala pewnoscia powiedziec, ze jest Pan Zydem. Ba, smiem watpic. Wiec o certyfikatach to se moze Pan pogadac.

Głośnym epizodem z v-życia rabbiego Artura był incydent z kradzieżą trzech kóz z jego stada. Prezentowane przez Niemczyka poszlaki w tej sprawie zdawały się wskazywać, iż kradzieży kóz dokonano na tle seksualnym, ponadto że sprawca posługiwał się limuzyną Laurenc. Można było odnieść wrażenie, że Artur Niemczyk swoje podejrzenia kieruje pod adresem Roberta Czekańskiego, jednakże oficjalnie od takich sugestii się odżegnywał.

Po bezskutecznej próbie polubownego załatwienia sprawy rzecz została skierowana do Sądu Krajowego, gdzie jednak nie doczekała się ostatecznego rozstrzygnięcia.

OdejścieEdytuj

Rabbi Artur Niemczyk opuścił Sarmację 22 października 2004, kierując na listę dyskusyjną KS list pożegnalny. Imieniem Artura Niemczyka nazwano synagogę wzniesioną przez Żydowską Gminę Wyznaniową w Grodzisku.

Więcej od Wikii

Losowa wiki